Believe - kapitel 9

Justin kom bakom mig och knuffade ner mig i vattnet.
- Aaaa! Skrek jag. När jag kom upp till vattenytan var mina ögon stängda och jag strök bak mitt hår. Jag hörde ett plask sen kände jag hur vattnet skvätte på mig. Jag öppnade ögonen, det var Justin som hade hoppat i. :)
Han simmade mot mig, dränkte mig och jag dränkte honom. Vi skrattade och hade jätteroligt. Vi möttes i mitten av poolen, Justin tog tag i mig och slängde runt mig i vattnet.
Jag skrek och skrattade.
Han släppte mig försiktigt, vi stirrade varandra i ögonen och våra läppar möttes.

Vi "lekte" länge i poolen, tills klockan blev 19:00. Vi vill ju inte bli skrynkliga. Torra satte vi oss i soffan och myste och pratade. Jag somnade på Justin,s axel, han lade försiktigt ner mitt huvud på en kudde och sen bäddade han ner mig i soffan. När jag vaknade nästa morgon var Justin inte här.
- Justin!? Ropade jag. Vart är du någonstans?
Men jag fick inget svar.
Det knackade på dörren så jag fick väll gå för att öppna. Det var roomservice som kom med frukosten.
- Här kommer jag med frukost! Sa servitrisen glatt.
- Ser gott ut. Sa jag och slickade mig runt munnen
På vagnen låg det brickor med massa gott på. Tillexempel så var det vaniljyoghurt, i en skål bredvid låg det massa olika goda bär som man skulle ha i yoghurten om man ville, det var hallon, blåbär, smultron mm.
- Vad är det där? Jag såg en lapp på roomservice-vagnen.
- Special beställning. ;) Sa servitrisen.
Jag tog upp lappen och läste den.


Godmorgon Shawty!
Hoppas du sovit gått för idag ska det hända grejer det kan jag lova dig.
Jag är inte hemma nu som du har märkt
det är för att jag var tvungen att åka iväg en kort stund, Benny kommer hämta dig snart.
Ta och ät lite frukost så syns vi snart. ;)

LOVE, Justin

Aww! :'D Nu blir jag ju jätte nyfiken!
Vad hade han hittat på den här gången tro?
- Du är en lyckligt lottat tjej. Sa servitrisen.
- Ja, jag är visst det. Sa jag drömmande och höll lappen mot bröstet.
- Om jag var du skulle jag hålla hårt i honom.
- Åh, det ska jag! :D
Servitrisen gick ut och lämnade vagnen här. Jag tog lite av vaniljyoghurten och lite av varje bär.
Jag satte mig i soffan framför vårt stora fönster och tittade ut. Jag satt bara där och log. Jag har den bästa killen i världen! :D Tänkte jag för mig själv. Jag åt upp yoghurten och tog lite juice. Sen hann jag ta en dusch och borsta tänderna och allt sånt innan Benny kom.
- Aaaa! Jag är så spänd! :D Sa jag speedat när Benny kom.
- Haha! Säg inte för mycket, du får inte se något.
- Vad ska det betyda?
Benny tog fram en ögonbindel och band fast den för ögonen.
- Ser du något? Undrade Benny.
- Ehh... Nej, mörkt som i en grotta. Sa jag.
Benny höll i mina axlar bakifrån. Vi gick in i hissen men jag vet inte vilken våning eller om vi åkte upp eller ner, men det kändes som om vi åkte uppåt. :S Jag hörde att hissdörrarna öppnades och jag var redo att gå.
- Nej, fel våning. Vi ska åka några till. Sa Benny och höll fast mig.
Jag började bli lite yr av att åka hiss med förbundna ögon. Men det tog inte länge till tills vi var framme.
Vi gick ur hissen och sedan rakt fram.
Jag kände en kall vind. Det blåste ganska rejält här.
- Nu är vi framme men du får inte ta av dig ögonbindeln än. Envisades Benny.
Han räknade till 3 och sen åkte bindeln av. Jag öppnade ögonen och framför mig stod en luftballong! Jag stod och gapade. Jag var just nu på hotellets tak!
Justin kom från ingenstans och tog min hand och följde mig till den stora ballongen.
- Kom nu Shawty. ;)
- Jag vet inte, jag är höjdrädd, bara av att jag står här på taket gör mig illamående. Sa jag tveksamt.
- Det är inget att oroa sig för. ;)
Vi klev in i ballongen och Benny var den som hade hand om själva "motorn"
Vi lyfte och nu var vi snart i luften. Jag tittade ner några gånger för att försöka vänja mig. I början kändes det lite läskigt men det släppte efter ett tag.
Vi satt i en liten soffa och hade armarna över ryggen på varandra.
- Justin? Jag.. Jag kände hur jag hade gråten i halsen. Du är det bästa som någonsin har hänt mig!
- Aww, det samma med dig shawty. ;) Sa Justin och kramade om mig och pussade mig på huvudet.
Justin tog fram sin gitarr och tittade mig djupt i ögonen och sen började han sjunga...


It's a big big world
It's easy to get lost in it
You've always been my girl
And I'm not ready to call it quits

We can make the sun shine and the moon light
We can make the gray clouds turn to blue skies
I know it's hard
But baby believe me

That we can't go nowhere but up
From here
My dear
Baby we can go nowhere but up
Tell me what we got to fear
We'll take it to the sky pass the moon through the galaxy
As long as you're with me baby
Honestly with the strength of our love
We can go nowhere but up

Jag tittade honom djupt i ögonen och han i mina och innan vi visste ordet av så kysstes vi, länge!

Ok, det här är bara för gulligt alltså!! :'D Kommentera kapitlet? Vad tycker ni?

// Bieberflickan

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS