Thank you JB

Den här dagen går inte att beskriva med ord! Och jag menar det, jag kan verkligen INTE beskriva den här dagen med existerande ord! Jag har varit nära att gråta hela dagen idag bara för att Justin är 18 år nu och han växer så fort! :'( Det har varit väldigt mycket att göra idag. Först skulle jag skaffa en youtube konto för att ladda upp the b-day video vilket var väldigt rörigt och tog längre tid än vad jag trodde. Och så måste jag ju hålla bloggen uppdaterad speciellt idag. Och sen vill jag ta en paus och hänga lite i de svenska Justin Bieber sidorna på Facebook för de har bra uppdatering som jag kan läsa om och så har de lekar och tävlingar och massa annat. Och såklart har jag också grattat våran #kidrauhl på både Twitter och Facebook. Jag har också twittrat honom låten (ovan) på både Twitter och Facebook. Och så har jag twittrat och facebookat en massa annat också... Så JA det har varit MYCKET idag.
I morgon blir det äventyrs bad och bubbelpool. Tycker jag har förtjänat det så hårt som jag har jobbat idag.

Posted by Julia



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS