Believe - kapitel 10

- Justin? Jag.. Jag kände hur jag hade gråten i halsen. Du är det bästa som någonsin har hänt mig!
- Aww, det samma med dig shawty. ;) Sa Justin och kramade om mig och pussade mig på huvudet.
Justin tog fram sin gitarr och tittade mig djupt i ögonen och sen började han sjunga...

It's a big big world
It's easy to get lost in it
You've always been my girl
And I'm not ready to call it quits

We can make the sun shine and the moon light
We can make the gray clouds turn to blue skies
I know it's hard
But baby believe me

That we can't go nowhere but up
From here
My dear
Baby we can go nowhere but up
Tell me what we got to fear
We'll take it to the sky pass the moon through the galaxy
As long as you're with me baby
Honestly with the strength of our love
We can go nowhere but up

Jag tittade honom djupt i ögonen och han i mina och innan vi visste ordet av så kysstes vi, länge!

- Se upp! Skrek Justin och skyddade mig.
- Vad är det!?
Justin vände sig om för att visa vad han fått på ryggen.
- Euuw! Fågelskit!
- Mhm.. Sa Justin motbjudande.
- Haha!
- Tycker du det här är kul eller? Sa Justin allvarligt.
- Ta det lugnt jag tar bort det. ;)
Jag sträckte mig efter några våtservetter och tog bort så mycket det gick.
Justin,s perspektiv

Fågelskit! FY! Men det var det värt. Gör allt för Bella. Den som är mitt allt gör jag allt för. Hon tittade på mig och log så där gulligt som om hon tycker det är gulligt att jag "gjorde bort mig".
- Tänk positivt, det är inte många som får fågelskit på sig. Retades Bella.
- Nä, och dom har tur.
- Det har du med. ;)
Hon lutade sitt huvud närmre mitt och kysste mig.
- Haha! Ja, jag är nog den som har mest tur. :) Sa jag lite generat.
- Bella... Började jag försiktigt..
- Aa?
- Får jag fråga dig en sak?
- Aa, visst...
Bella,s perspektiv
Vad händer nu? Vad är det han vill fråga mig om och varför låter han så nervös helt plötsligt? :O
Han tog fram något ur sin ficka, det var en röd ask. Han öppnade asken...
- Do you wanna marry me, Bella? Sa han lite nervöst.
Jag drog efter andan, log stort och var väldigt chockad. Jag la ena handen för munnen och den andra på bröstet.
Nu kände hur rörd jag började bli.
- Ofcourse! OMG Justin! :') Sa jag och gav honom en stor kram.
- Kom här...
Justin tog av den guldiga ringen och tog min hand och sedan satte han på ringen på mitt ringfinger.
Jag började gråta av lycka.
- I love you, Bella.
- I love you to, Justin.
Vi kramades och jag fick sitta i hans famn.
- Jag har redan bokat kyrka och allt, och beställt en klänning som du skulle älska! Allt är planerat om fixat och datumet är nästa vecka.
- Aw, Justin! :') Sa jag och kramade honom.
Justin,s perspektiv
När ballongturen var slut landade vi på taket där vi startade.
Vi klev ur och Bella och jag gick tät intill varandra hand i hand.
- Har ni haft trevligt? Frågade Benny.
- Jätte. Sa Bella och slängde en blick och log mot mig. :)
Åh, hennes leende är så fint så jag kunde inte låta bli att le tillbaka. :D
Vi gick åter igen till hotellet. Precis när dörren stängdes till vårt rum så märkte jag att Bella hade stannat så jag stannade och vände mig om, där stod hon med ett stort leende.
- Vad är det? :P Undrade jag.
Hon sa ingenting, hon bara stod och log. Jag fick fram ett litet försiktigt skratt som om hon vore galen. Plötsligt kom hon springandes mot mig med öppna armar. Hon slängde sig på mig med en stor kram.
- Jag älskar dig så mycket Justin! Du betyder ALLT för mig. Den här dagen har varit den mest underbaraste. :D
Jag sa ingenting utan besvarade med att jag lyfte upp henne i famnen och började kyssa henne.
- Tyvärr så är dagen slut. Nu ska vi hem.
Bella,s perspektiv

Den underbaraste dagen i mitt var över, men jag deppar inte för det. Visst, jag kommer sakna det enormt men den här dagen kommer alltid vara med mig. :D
Vi packade och gick ut till Benny som stod utanför klar att åka.
- Haft det bra? Frågade Benny ännu en gång.
- Den här helgen har varit den mest underbaraste! :D Sa jag drömmande.
Benny tog vårt bagage och lastade in de i bakluckan av limon.
Vi åkte iväg och jag tittade bak på hotellet och saknade det redan. :(

Justin kramade om min hand och tittade medlidande på mig. Hans ögon glänste och han log svagt sen fylldes både mina och Justin,s ögon med tårar. :') Vi kramade om varandra och sa samtidigt "Jag älskar dig, du är det bästa som hänt mig och den här helgen har varit underbar" Klockan var mycket när vi kom hem så vi gick och la oss direkt liksom jag hann somna. Justin log vaken ett tag.
Justin,s perspektiv

Bella somnade så fort hon lagt sig. Jag låg vaken ett tag och tänkte på helgen. Den underbaraste helgen med min underbaraste Bella. :D Jag tittade ner på Bella där hon låg och sov så gulligt, jag log mot henne för att hon var så söt och hon är MIN. <3 Jag blev törstig så jag tog av mig täcket och gick en trappa ner för att hämna ett glas vatten. Jag smög tyst och försiktigt förbi Bella så att jag inte skulle riskera att väcka henne. Hon vred på sig, jag stannade hastigt men hon sov, hon hade inte vankat. Jag drack mitt vatten och fyllde glaset igen och tog upp det och ställde det på mitt sängbord i fall jag skulle bli törstig igen. Jag hann precis sätta mig i sängen påväg att lägga mig men jag bestämde mig för att krypa ner hos Bella i stället.
Hon vred på sig igen och den här gången mot mig.
Hon log och la armen om mig.
- Haha, Buse. :) Sa hon.
- Ska du säga, jag trodde du sov. ;) Sa jag.
- Det gjorde jag också tills du kom. ;)
- Förlåt att jag väckte dig.
- Det var det värt. ;)
Hon strök mitt hår och våra läppar möttes.
- Hehe, godnatt Justin. :)
- Godnatt, shawty. ;)

Aww! :D
Vad tycker ni om min novell? Den är snart slut, det kommer kanske 3-5 kapitel till. Vad tror ni kommer hända? Kommer de fortfarande älska varandra eller kommer de break up? Kommentera!

// Bieberflickan

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS