Believe - kapitel 11

Jag hann precis sätta mig i sängen påväg att lägga mig men jag bestämde mig för att krypa ner hos Bella i stället.
Hon vred på sig igen och den här gången mot mig.
Hon log och la armen om mig.
- Haha, Buse. :) Sa hon.
- Ska du säga, jag trodde du sov. ;) Sa jag.
- Det gjorde jag också tills du kom. ;)
- Förlåt att jag väckte dig.
- Det var det värt. ;)
Hon strök mitt hår och våra läppar möttes.
- Hehe, godnatt Justin. :)
- Godnatt, shawty. ;)

Jag vaknade av att Bella hade somnat med armen om mig. Aww. :D <3 Jag kollade på klockan och såg att den var 5 på morgon. Plötsligt slog det mig. Jag ska vara i studion tidigt idag för vi måste göra några extra saker och detaljer. Jag tog försiktigt bort Bella,s arm och la den på kudden. Sen bäddade jag om henne för jag såg att hon knappt hade något täcke på sig. Jag hade tydligen snott allt. Förlåt Bella. Hehe.
Jag tog en dusch på 15 minuter sen klädde jag på mig, där nere förstås så att Bella inte skulle vakna och se mig xD Haha! Sen åt jag en stor frukost, skrev en lapp till Bella.
Godmorgon Bella!
Jag skulle vara i studion tidigt idag.
Pattie är hemma idag och tar hand om dig.
Jag kommer hem till middagen, jag blir borta ett tag för det är mycket som ska bli klart.

Älskar dig. <3

// Justin

Jag gick upp och satte den på sovrumsdörren så att hon skulle se den så fort hon vaknat. Jag gick ut och startade bilen och åkte iväg.
Efter 10 minuter var jag framme, det är ju ingen trafik så här tidigt på morgon så det går fortare då. När jag klev ur min bil och skulle öppna dörren för att gå in till studion så var dörren låst och det var mörkt där inne. Konstigt...
Bella,s perspektiv

Jag gäspade och sträckte på mig sen såg jag mig omkring i rummet med trötta ögon. Allt var suddigt så jag gnuggade mig i ögonen för att få en klarare blick. Sen lade jag märke till att det var tomt bredvid mig. Jag gick fram till fönstret och såg att Justin,s bil inte stod där. Han hade redan hunnit lämna huset. Jahapp, då är man själv igen. Det känns tomt att vakna utan Justin. :( Precis när jag skulle ner för att göra frukost såg jag en lapp på dörren, den var från Justin. Jag läste lappen. Åhh!! Ska jag vara hemma utan min älskling en hel dag!? Vad ska jag hitta på då? Jag har ju inte precis hunnit skaffa några vänner här än. :/ Jaja, jag får väll göra det bästa av situationen. Jag smög ner för trappan för Patte sov fortfarande, jag gjorde min frukost.
Ding-dång...

Det plingade på dörren. Vem kan det vara så här tidigt? Jag gick för att öppna, där stod hela Justin,s team! o.O
- Ehh... Hej. Vad gör ni här? Ska inte ni vara i studion nu med Justin? Frågade jag förvirrat.
- Ehh.. Jo, men det blev några sista minuten ändringar. Sa Ryan.
- Men har ni ringt och sagt det till Justin?
- Haha! Nej.
Jag blev lite... Hur ska man säga... Ja ni vet.. eller?
- Får vi komma in? Frågade Alfredo
- Javisst... :S
- Vem är det? Ropade Pattie från sovrummet.
- Kom så får du se!
Hela Justin team kom in, Scooter, Usher, Ryan, Alfredo och några till som jag inte kände igen.
Vi gick in i köket, jag fortsatte äta av min frukost medans vi satt och pratade om vad de gjorde här. Pattie satt bredvid mig och åt en varm smörgås och drack juice.
- Jo det är så här... Började Scooter.

Väldigt kort kapitel. Men det kommer mer i nästa! :D

// Bieberflickan

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS