Believe - kapitel 8

- Det är en liten sak för bilen och allt. Hoppas du kan ta emot dem, den andra biljetten är till en vän som du får ta med dig.
- Justin jag...
Jag kunde inte få fram några ord. Jag slängde mig upp i hans famn och kysste honom på munnen.
- Det är inte slut där, Shawty. ;) Sa Justin.
Hörde jag rätt eller kallade han mig just Shawty?! :D
- Nu ska vi åka till Hollywood Hills.
- Åh Justin! :D
Jag kramade om honom och vi kysstes igen.

Justin tog min hand och vi gick ut mot parkeringen, där stod en vit limousin och väntade på oss.
- Damerna först. Sa Justin.
Jag gick in i den långa bilen och Justin kom strax efter mig.
- Vill du ha något? Frågade Justin och demonstrerade ett bord med mat och dryck på.
- Eh.. oj.. Det var mycket att välja på där. Jag tar nog en lemonad.
Justin hällde upp ett glas lemonad till mig och ett glas med läsk till sig själv. Vi skålade och drack och hade jätte trevligt. :)
Plötsligt bromsade vi hastigt och vi spillde ut lite av våran dricka.
- Ey, vad händer? Ropade Justin till chauffören.
- Bilkö och en lång en dessutom.
- Ååh...
Justin,s perspektiv

Var vi verkligen tvungna att hamna i bilkö just IDAG!? Av alla, varför just VI? Hoppas att vi inte kommer för sent, jag har nämligen planerat en överraskning till när vi kommer fram.
Jag tittade på Bella som såg lite nervös ut.
Jag tog hennes hand och frågade om allt var ok.
- Är du ok Bella? Frågade jag.
- Jadå. Sa hon med orolig röst. Jag gillar bara inte att sitta fast i stora bilköer, man vet aldrig vad som kan vara orsaken till sådana bilköer.
Jag sjöng ett stycke av min låt "Never Let You Go"

Don't be scared, Girl I'm here
If you didn't know, this is loooovee


Hon lutade huvudet mot min axel.
Hon tittade upp på mig och log med sitt fina leende.
Innan hon hann lägga tillbaka huvudet började jag...

Ain't no way you ever gon' get any less then you should
Cause baby u smile, I smile
Oh cause whenever u smile, I smile
Hey, hey, hey

Your lips, my biggest weakness...
Jag lutade mitt huvud mot henne och våra läppar möttes.
Ingen av oss sa något. Vi bara satt i limon och myste.
Fem minuter senare var vi framme. Haha, vi märkte inte ens när vi kom ifrån kön.
Chauffören öppnade bildörren för oss, jag gick ut först sen tog jag emot Bella.
- Tack för skjutsen Benny.
Chauffören heter Benny, jag har hyrt honom speciellt för idag.
Bella,s perspektiv

Vi stannade utanför hotellet. Vi checkade in och tog hissen upp till våran suite.
Det var stort och fint, och vi hade stor och fin utsikt över Hollywood Hills.
Vi gick runt och tittade lite. Vi gick ut på våran stora uteplats och där fanns en pool! Den var stor. Jag tog av mig ena skon och kände på vattnet.
Justin kom bakom mig och knuffade ner mig i vattnet.
- Aaaa! Skrek jag. När jag kom upp till vattenytan var mina ögon stängda och jag strök bak mitt hår. Jag hörde ett plask sen kände jag hur vattnet skvätte på mig. Jag öppnade ögonen, det var Justin som hade hoppat i. :)
Han simmade mot mig, dränkte mig och jag dränkte honom. Vi skrattade och hade jätteroligt. Vi möttes i mitten av poolen, Justin tog tag i mig och slängde runt mig i vattnet.
Jag skrek och skrattade.
Han släppte mig försiktigt, vi stirrade varandra i ögonen och våra läppar möttes.

Aww! :'D <3 They are in LOVE! So cute! Kommentera vad du tyckte om kapitlet.

// Bieberflickan

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS