Välkommen till min nya blogg!

Samma tråkiga rubrik varje gång man startar en ny blogg. -.-

Jaja... Kommer ju ändå inte på någon rubrik just nu så den får duga.

Ingen ide att göra ett tråkigt inlägg om vad bloggen kommer att handla om för det står ju redan och så kommer ni ju ändå läsa den hoppas jag? ;) Så då får ni ju veta mer om vad den handlar om och vad den inte handlar om osv...

Vet inte riktigt vad jag ska skriva som vanligt så jag får väll berätta om mig själv då.

Detta är alltså inte min första blogg. Jag har haft ungefär... Jag vet inte hur många jag har haft men jag vet att det är mer än 5 i alla fall. Så jag är ingen nybörjare på detta.

Anledningen till att jag har haft så många bloggar är för att när jag tröttnar på att blogga så tar jag alltid bort den och sen när jag får lust igen så startar jag en ny och sen tröttnar jag igen och startar en ny igen osv...

Men från och med nu om jag tröttnar så ska jag ha kvar bloggen och bara ta en paus.

Ja, det finns inte så mycket mer intressant att berätta.

Hoppas detta kommer att hålla i alla fall.

 


Posted by Julia



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS