Overboard feat Miley Cyrus

Första gången jag såg denna video/låt så (tro det eller ej) men då var jag en Justin Bieber hater. Nu undrar ni säkert varför jag sökte på denna låten? Det är så här att jag sökte aldrig på denna låt, det var så att jag satt och kollade på en massa klipp och musikvideor på Miley Cyrus (Det var då jag var ett Miley fan) och sen efter varje klipp så kommer det upp andra (liknande) klipp och då klickade jag just på den här! Och jag älskade den DIREKT! :D UTAN TVEKAN. Fast Justin var med och allt (jag som inte gillade honom då) så rätt som det var så började jag gilla Justin också! <3 Och jag kommer aldrig glömma känslan jag fick första gången då jag hörde denna låt! Så underbart fin! Fick rysningar och började gråta för den var så fin! :'D

Posted by Julia


 


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS